Opis edukacije:
Edukacija je namijenjena svima koji žele usavršiti svoje znanje kao domaćin, bilo to u kampu, apartmanu ili nekoj drugoj vrsti smještaja kojeg iznajmljujete.
Namijenjena je početnicima, ali I domaćinima koji imaju iskustva kao iznajmljivači.
Kroz edukaciju naučiti ćete kako se ponašati kao domaćin, na što morate obratiti pažnju prilikom susreta s gostima, kako komunicirati , reagiranje u stresnim situacija, organizacija dana, definiranje “buyer persone”. Program je zahvatio I dio reklamiranja putem društvenih mreža i recenzija.
Cilj edukacije je pripremiti domaćina na bitne situacije s kojima se može susresti na području iznajmljivanja smještaja.
Po završetku online edukacije, polaznici će moći:
1. Organizirati zadatke domaćina u kampu.
2. Uspješno uspostaviti komunikaciju s gostima.
3. Prepoznati potrebe gosta.
4. Steći početničko znanje o korištenju društvenih mreža.
5. Privući nove goste.
*Da bi se dobilo završni certifikat, potrebno je odgledati sve videozapise i položiti sve ispite.
*Edukacija je dostupna godinu dana od dana kupnje.
Detalji Edukacije
- Predavanja 9
- Testovi 2
- Trajanje 2 sata
- Razina Osnovna razina
- Jezik Hrvatski
- Polaznici 0
- Certificate Da
- Procjene Self
Pregled predavanja
- 3 Sections
- 9 Lessons
- 365 Days
- Uvod1
- Uloga domaćina i komunikacija s gostima6
- 2.1Uloga i odgovornost domaćina (04:34)
- 2.2Organizacija dnevnih aktivnosti domaćina (05:33)
- 2.3Upravljanje izazovima u svakodnevnom radu (04:22)
- 2.4Komunikacija s gostima i rješavanje problema (09:58)
- 2.5Strategije za rješavanje pritužbi i konflikata (05:21)
- 2.6Kako biti odličan domaćin u kampu – ispit znanja 19 Minutes7 Questions
- Kreiranje iskustva i promocija kampa4