Opis edukacije:
Cilj teme je polazniku olakšati razumijevanje informacija kojima je izložen te da usvoji načine na koje će uspješno komunicirati s drugima te ostvariti zdravu poslovnu i životnu klimu bez sukoba.
Po završetku online edukacije, polaznici će moći:
1. Prepoznati i opisati elemente komunikacije
2. Razumjeti kako funkcionira proces komunikacije
3. Primjeniti načela kvalitetne komunikacije u cilju poboljšanja svakodnevnog života i preveniranja sukoba
4. Vrednovati kvalitetu komunikacije u svojoj sredini i postaviti prioritete i stilove za rješavanje eventualnih sukoba
5. Kreirati i izgraditi različite pristupe za rješavanje eventualnih sukoba
*Da bi se dobilo završni certifikat, potrebno je odgledati sve videozapise i položiti sve ispite.
*Edukacija je dostupna godinu dana od dana kupnje.
Detalji Edukacije
- Predavanja 12
- Test 1
- Trajanje 2 sata
- Razina Osnovna razina
- Jezik Hrvatski
- Polaznici 3
- Certificate Da
- Procjene Self
Pregled predavanja
- 3 Sections
- 12 Lessons
- 365 Days
- Uvod1
- Komunikacija5
- Sukobi7
- 3.0Definicija sukoba i njihove posljedice (08:15)
- 3.1Tipovi sukoba i njihova percepcija (18:46)
- 3.2Preduvjeti za rješavanje sukoba (14:48)
- 3.3Proces rješavanja sukoba (11:26)
- 3.4Stilovi rješavanja sukoba (15:42)
- 3.5Asertivna komunikacija u sukobu (10:03)
- 3.6Komunikacija i sukobi – test20 Minutes15 Questions