Opis edukacije:
Brendiranje osobnog identiteta u virtualnom prostoru se svodi na upravljanje dojmovima koje želimo ostaviti na svoju publiku odnosno followere.
Zbog toga se ova video-edukacija oslanja na temeljne spoznaje iz socijalne psihologije i psihologije ličnosti. Ali idemo i korak dalje te istražujemo što najbolje “prolazi” u praksi kada govorimo o primjeni temeljnih spoznaja.
S obzirom da svakodnevno korištenje Interneta oblikuje naš mozak, potrebno je prilagoditi način prezentiranja online identiteta sposobnosti naše publike ovisno o tome kako ista zadržava pažnju, kategorizira i pamti informacije. Ako imamo kvalitetan sadržaj koji želimo prezentirati publici ne znači da ćemo postići željeni efekt ukoliko taj isti sadržaj nije prezentiran u zadovoljavajućoj formi.
Svaka društvena mreža ima jedinstven algoritam te vrstu i oblik online sadržaja koji se na njoj nalazi. Postoje temeljni principi koje možemo primijeniti u virtualnom svijetu ali i specifični principi koji ovise o obliku komunikacije na određenoj društvenoj mreži.
Cilj ove edukacije je bio da se obuhvate najbitniji aspekti samopredstavljanja na društvenim mrežama, zalazeći u psihoanalitičku dubinu, zatim objašnjavajući kako suvremene sociološke teorije objašnjavaju međuljudsku interakciju pa sve do same primjene temeljnih principa na različitim društvenim mrežama.
Po završetku online edukacije, polaznici će moći:
1. Razumjeti pojam virtualnog identiteta i kako se on razlikuje od „offline“ identiteta u svakodnevnici
2. Razlikovati koncept i funkciju pojmova: Autentično samopredstavljanje na društvenim mrežama i marketinško brendiranje
3. Kreirati profile na društvenim mrežama koji će biti inovativni i adaptibilni za željenu „publiku“
4. Vrednovati i razumjeti selfie-kulturu i samopredstavljanje na društvenim mrežama kao subkulturu unutar šireg sociološkog konteksta
5. Kritički analizirati kako sa sociološkog tako i sa psihološkog aspekta specifične oblike psihopatoloških aberacija koje susrećemo u „online svijetu“
6. Primijeniti i razumjeti različite oblike i tehnike marketinškog pristupa brendiranju identiteta
*Da bi se dobilo završni certifikat, potrebno je odgledati sve videozapise i položiti sve ispite.
*Edukacija je dostupna godinu dana od dana kupnje.
Detalji Edukacije
- Predavanja 19
- Test 1
- Trajanje 4 sata
- Razina Osnovna razina
- Jezik Hrvatski
- Polaznici 4
- Certificate Da
- Procjene Self
Pregled predavanja
- 6 Sections
- 19 Lessons
- 365 Days
- Uvod1
- Razvoj Interneta i suvremenih tehnologija komunikacije3
- Selfie kultura – odraz suvremenog društva4
- Psihološke i sociološke teorije o samopredstavljanju na društvenim mrežama5
- 4.0Dramaturški pristup Ervinga Goffmana pri samopredstavljanju u virtualnoj komunikaciji (10:13)
- 4.1Psihoanalitički pristup samoizražavanju na društvenim platformama (teorije Jacquesa Lacana, Sigmunda Freuda i Slavoja Žižeka) (13:41)
- 4.2Teorija simboličkog interakcionizma (14:23)
- 4.3Razlike novih i starijih generacija pri korištenju Internetom (9:11)
- 4.4Korištenje virtualnog diskursa u komunikaciji (5:09)
- Autentičnost na društvenim mrežama2
- Marketinško brendiranje identiteta5
- 6.0Odabir društvenih mreža za izgradnju vlastitog branda – definiranje ciljeva i ciljane publike (20:18)
- 6.1Psihometrijska analiza korisnika Tindera, Grindera i WhatsAppa (16:05)
- 6.2Neuromarketing – istraživanje emocija, utjecaja podsvijesti i faktora koji utječu na odluke o kupnji proizvoda (20:54)
- 6.3Sličnosti i razlike UX i UI dizajna (12:48)
- 6.4Provjera znanja10 Minutes21 Questions