Pregled predavanja
- 6 Sections
- 19 Lessons
- 365 Days
Expand all sectionsCollapse all sections
- Uvod1
- Razvoj Interneta i suvremenih tehnologija komunikacije3
- Selfie kultura – odraz suvremenog društva4
- Psihološke i sociološke teorije o samopredstavljanju na društvenim mrežama5
- 4.0Dramaturški pristup Ervinga Goffmana pri samopredstavljanju u virtualnoj komunikaciji (10:13)
- 4.1Psihoanalitički pristup samoizražavanju na društvenim platformama (teorije Jacquesa Lacana, Sigmunda Freuda i Slavoja Žižeka) (13:41)
- 4.2Teorija simboličkog interakcionizma (14:23)
- 4.3Razlike novih i starijih generacija pri korištenju Internetom (9:11)
- 4.4Korištenje virtualnog diskursa u komunikaciji (5:09)
- Autentičnost na društvenim mrežama2
- Marketinško brendiranje identiteta5
- 6.0Odabir društvenih mreža za izgradnju vlastitog branda – definiranje ciljeva i ciljane publike (20:18)
- 6.1Psihometrijska analiza korisnika Tindera, Grindera i WhatsAppa (16:05)
- 6.2Neuromarketing – istraživanje emocija, utjecaja podsvijesti i faktora koji utječu na odluke o kupnji proizvoda (20:54)
- 6.3Sličnosti i razlike UX i UI dizajna (12:48)
- 6.4Provjera znanja10 Minutes21 Questions
Sličnosti i razlike UX i UI dizajna (12:48)
Prethodno