Opis edukacije:
“Psihologija cijena u marketingu” osmišljena je za sve koji žele naučiti kako pravilno oblikovati cijene proizvoda i usluga te maksimizirati prodaju i zaradu.
Na radionici ćete saznati kako strategije poput referentnih cijena, cjenovnih mamaca i cjenovne segmentacije mogu utjecati na percepciju vrijednosti vaših proizvoda i usluga te motivirati kupce na kupnju. Razumijevanjem psiholoških faktora koji oblikuju odluke o kupnji, polaznici će naučiti kako koristiti različite pristupe za uspješno pozicioniranje na tržištu i povećanje zarade.
Ova radionica nudi alate i uvide koji vam mogu pomoći ostvariti bolje prodajne rezultate kroz primjenu učinkovitih pristupa u određivanju cijena.
Po završetku edukacije, polaznici će moći:
1. Primijeniti stečeno znanje za oblikovanje cijena koje povećavaju prodaju.
2. Postaviti cijene koje maksimiziraju profit koristeći naučene metode.
3. Primijeniti univerzalna načela i različite strategije određivanja cijena.
4. Razumjeti kako kupci percipiraju cijene te koji čimbenici utječu na donošenje odluka o kupnji.
5. Prilagoditi cjenovnu strategiju u poslovanju radi učinkovitog odgovora na konkurenciju.
6. Provoditi uspješne cjenovne promocije koje donose mjerljive rezultate.
*Da bi se dobilo završni certifikat, potrebno je odgledati sve videozapise i položiti sve ispite.
*Edukacija je dostupna godinu dana od dana kupnje.
Detalji Edukacije
- Predavanja 44
- Test 1
- Trajanje 5 sati
- Razina Osnovna razina
- Jezik Hrvatski
- Polaznici 3
- Certificate Da
- Procjene Self
Pregled predavanja
- 21 Sections
- 44 Lessons
- 365 Days
- Uvod3
- Troškovi2
- Tržišno pozicioniranje i cijene2
- Formiranje referentnih cijena (price anchoring)2
- Segmentacija tržišta po cijenama3
- Cjenovna diskriminacija/diferencijacija3
- Psihologija parnih i neparnih cijena2
- Razbijanje otpora prilikom kupnje2
- Mamci - taktika cjenovnog privlačenja2
- Cjenovna strategija i konkurencija2
- Povećanje cijena2
- Upsells i Downsells2
- Obrasci ponašanja i cijene3
- Oblikovanje paketa proizvoda/usluge (bundling) i cijene2
- Popusti3
- Besplatne ponude2
- Povezivanje s partnerima2
- Trošenje tuđeg novca2
- Cijene i etičnost2
- Zaključak1
- Ispit znanja1